Godnatt darlings

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i mina mysiga säng. Det ska bli jätte skönt att få sova! Dagen har varit jätte bra, jag har varit i median i stort sätt hela dagen, jag tror att jag var på 2 riktiga lektioner.  Fast som tur är tycker jag att det är jätte roligt och vår film är förhoppningsvis färdig nu.  Det tråkiga är att man blir väldigt trött av att sitta framför en dator i 4 timmar, särskilt inne i median eftersom att det är väldigt dålig luft där. När vi ända pratar om skolan kan jag berätta att jag inte fick ha den muntiga redovisningen idag, vilket är lite surt, men jag får förhoppningsvis ha den imorgon! Önska mig lycka till!

Nej, nu ska jag stänga av datorn och sova. Jag måste nämligen vara pigg och glad tills imorgon!


Haha, Tajger ser väldigt onskefull ut! Han blev säkert sur när jag skulle ta kort på honom, den lille mesen.  


Kommentarer
Postat av: marie

Tackar!! Vilken gosig katt, har den lockig päls?

2009-05-13 @ 21:15:15
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0