Tis

Min första prao dag har gått hur bra som helst. Det var faktiskt ganska roligt. För er som har missat det praoar jag i kyrkans församlingshem.  Det betyder att jag får vara med på utställningar, åka och spela musik för äldre, vara med på barngrupper m.m. 
Idag har vi haft en utställning som heter "gud har 99 namn", jag kommer vara expert på region snart.  Det kom invandrare och 9:or för att titta på utställningen. Jag kan tillägga att invandrarna är mycket trevligare än 9:orna.


Jag har också fått påbörja min modekarriär med att modella med hinduism-"klämning".  Jag lovar att jag var mycket snygg och att jag ska försöka få tag i bilderna som Paulina-taskig tog på mig. 


Haha! Jag älskar vverkligen den där bilden. Vad säger ni? Modekarriär kanske är någor för mig. Jag kan ju alltid vara seriös och snygg på bilder.


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; tack så mycket :)

2009-03-24 @ 19:30:49
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: MMm har fått reda på att vi har franska läxa, 2 engelskaläxor och ett so-prov också. Jag tror dom vill döda oss på riktigt. :O =)

2009-03-24 @ 20:51:00
Postat av: Emelie

Sv: Haha, okej. Jo, gult kan ju vara uppiggande ;D

2009-03-24 @ 21:03:26
URL: http://suckmylollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0