Onsdag

I vanliga fall brukar jag skylla på att jag gör någonting annat när jag inte bloggar lika mycket som jag brukar göra. Men idag kan jag inte skylla på någonting, eftersom att jag inte har gjort något alls idag.
 Eller jo, det är klart jag har. Man måste ju vara i skolan, men om man räknar bort skolan så har jag inte gjort någonting, nästan inget allafall. 
      
Idag har vi fått slava i skolan. Jag skojar inte. När vi kom in på svenskan idag så sa de åt oss att vi ska gå och lämna tillbaka våra böcker i skåpet och hjälpa till att bära bort bänkar och stolar, istället för att skriva på vår uppsats. Vi ska nämligen få nya bänkar och stolar.
 Om ni någon gång har testat att bära bänkar genom en korridor som är propp full med högstadie elever så vet ni att det är riktigt roligt, särskilt när man slipper lektioner på köpet. Vi fick också sätta upp de nya bänkarna och stolarna.
 Vår skola är nämligen fattig, så de har inte råd att anställa någon som gör det åt oss, så de använder oss elever som arbetskraft.  Undra om det är lagligt. Roligt hade vi iallafall.
Vår skola är faktiskt bara näst sämst i hela Sverige, om ni har missart det alltså. 

Nu funderar jag på att ta tag i mitt liv eller bara titta på tv. Vi får se vad det blir. Ha det bra så länge!





 


Kommentarer
Postat av: jeanny

sv: hehe det är jätte skönt :)

2009-01-14 @ 20:19:47
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hejsan tjejen! :D

åter en ny layout!? :O men den är snygg! ^^ love it! :P

Allt bra med dig då?

xx Cajsa

2009-01-14 @ 21:28:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha

2009-01-16 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0