Tis

Nu ska jag prova att blogga från den nya datorn. I vanliga fall bloggar jag alltid från min bärbara men ibland behöver man lite omväxling.  Fast problemet är att det inte finns någon stavningskontroll på den här datan, så jag kommer antagligen ha miljoner stavfel men det är inte hela värden.

Idag har jag varit i skolan, den var lika tråkig som vanligt. Efter skolan var jag en liten stund med Amanda.
Jag har också försökt springa, men eftersom att jag är deppig gick det inge bra. Jag vet inte rikitgt vad som är felet på mig, men jag gar varit lite nere idag.  Jag hoppas att jag känner mig bättre imorgon.  

Nu måste jag gå och ducha, men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sandra (parole)

Sv: Ja, det är mest mage, rygg och ben. Core betyder kärna på engelska

2009-01-27 @ 21:24:11
URL: http://parole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0