10 saker om Hilda

  1. Jag tycker fötter är otroligt äckliga.
  2. Jag kan sitta och lyssna på en och samma låt hur länge som helst.
  3.  Jag har ingen aning om vad jag vill jobba som när jag blir stor, jag kommer att ha stora problem med att välja gymnasium.
  4. Jag hatar sportaffärer, jag vet inte varför, men jag blir deppig så fort jag går in i någon.
  5. Jag har haft en blogg/egen hemsida innan jag skaffade denna.
  6.  Jag har svårt för att ta tag i saker.
  7. Jag har också svårt att släppa taget.
  8. Jag tycket bilddagboken är riktigt töntigt.
  9. Jag tycket min haka är riktigt ful.
  10. Jag sover jätte mycket, ca: 12timmar är lagom för mig.



Jag klarade det! Det blir verkligen svårt efter ett tag. Det kommer 10saker till nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: tova

Sv: Japp det har jag också :P



Jag kan också sitta och lyssna på samma låt hur länge som helst :D

2009-01-26 @ 20:44:38
URL: http://tovasegna.blogg.se/
Postat av: stina

viist blir man :)



hoppas du haft en bra dag

2009-01-26 @ 22:47:50
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0