Tråkis söndag

Hittills har dagen varit som en typisk söndag, ni vet, när man är sådär trött och seg! Jag gillar inte söndagar så mycket, det känns som att man måste göra något. Man vill ta vara på sista helg dagen och inte sitta framför tvn och bara ta det lugnt, även om det är det man kanske borde göra. Annars leker livet på precis som vanligt, jag mår hur bra som helst och allt känns jätte lätt!





Såg den här filmen nyss. Den är...bra! Jätte bra, till och med! Men det händer inte så mycket, men jag tycker att ni ska titta på den ändå! För den är helt klart se värd!





Kommentarer
Postat av: paulina

Hejjjjjjjjjj Hilda <3

skickar en halsning fran grekland, allt ar se jevla bra ! hur varmt som helst, hitta en snygg grek idag som flortade med mig hahaha. ater skit god mat och jag kommer nog vara skit fet nar jag kommer hem ! hoppas allt ar super bra med dig! Jag saknar er skit mycket! halsa amanda och amandha pussssssssssssssssss<3

2009-08-30 @ 21:04:14
Postat av: paulina

Hejjjjjjjjjj Hilda <3

skickar en halsning fran grekland, allt ar se jevla bra ! hur varmt som helst, hitta en snygg grek idag som flortade med mig hahaha. ater skit god mat och jag kommer nog vara skit fet nar jag kommer hem ! hoppas allt ar super bra med dig! Jag saknar er skit mycket! halsa amanda och amandha pussssssssssssssssss<3

2009-08-30 @ 21:04:55
Postat av: pau

Heeej Hilda ! maste titta in pa din blogg ! Allt super bra, dor nastan av varmen, steker som fan, snart blir det kokosolja! har [kt pa battur och traffade en skit snygg grek som flortade med mig hahah, hoppas allt ar super bra med dig och tjejerna! halsa amanda och amandha fran mig med massa bamse kramar, ha det super pusssssssssssssssss paulina<333333333

2009-08-30 @ 21:07:45
Postat av: Linda

*SV: Yes!! Och jag är skitglad!! :D*

2009-08-30 @ 22:10:29
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Mikael

Sv: Det är inte en direkt nyttig talang. Men roligt ibland. :)

2009-08-30 @ 22:28:21
URL: http://mierz.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv; jaa jag tycker den så ricktigt mysig ut :D

2009-08-30 @ 22:43:24
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv; haha skönt ! Då är jag inte den ända ;)

2009-08-31 @ 08:57:34
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0