Söndag

Hejsan bloggen!
Okej, nu ska jag blogga en sista gång innan Egypten. Allt är packat och klart!
Vi ska åka mot Göteborg om ca: 20minuter. Skojsigt. Då ska jag sista i bilen i cirka 3 timmar, men jag är van. Det tar fem timmar att flyga till sharm. Planet går klockan kvart över åtta imorgon bitti. Du kommer jag träffa kusinen med familj, roligt! 
Jag kanske hittar en dator i egypten som jag kan blogga på, så håll era ögon öppena!
Okej nu måste jag titta till så att allt är med en sista gång! 

Jag kommer att sakna er, ha det jätte bra tills jag kommer hem! 


 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ni får ha det bäst i erat älskade Egypten! :D <3

Kramar!

2008-10-27 @ 09:18:59
Postat av: Helena

Hej Hilda och tack för din kommentar! :)

/Helena

2008-10-27 @ 18:58:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnéa

Sv Jag ska till london :)

2008-10-29 @ 10:41:24
URL: http://hhemligast.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0