Måndag

Hejsan!
Nu sitter jag och håller på att frysa ihjäl.   Det är otroligt kalt ute och det snöar, jag cyklade precis hem från skolan.
Jag gillar verkligen inte vintern och inte snö häller, eller jo det gör jag vist bara man slipper vara ute.  Det  ska vara snö på jul också, men inte en månad innan...
Japp, det är precis en månad kvar till julafton, roligt va?  Fast problemet är att jag bara har köpt en julklapp... Men det löser nog sig.

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, jag mår inte bra, och jag har jätte svårt att äta, maten samkar ingenting. Men jag hoppas verkligen att det blir bättre snart, för jag har inte tid med att vara hemma och vara sjuk.

Men nu ska jag gå och föreberda mig för en muntligredovisning jag har imorgon, så ha det toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0