Livet är hårt ibland...

Jag är sur! För vet ni?
Mobiltelefonen, Sony Ericsson Aino, som jag har väntat i månader på och som kommer ut på fredag, är en touch-telofon. Jättebra, fast vet ni vad jag fick reda på idag, efter att ha väntat i 3 *pip* månader?
 Jo, att touchen, bara fungerar i multimedia lägen, inte när man gör annat, som att tex smsa.
Vad är det för skit? Vem kommer på en sådan sjuk ide? Vad är det för idioter? Vem som helst fattar väl att man inte kan göra så? Bara förstöra min favo sådär.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Skaffa mig en sådan ändå, eller ska jag svälja hela min stolthet och köpa mig en Nokia? Aj, det tog emot att skiva.


Men den är snygg, så snygg att det gör ont i ögonen, absolut den snyggaste mobilen. Jag måste nog ha den, annars kommer jag ångra mig hela livet.  


Kommentarer
Postat av: Julia S

Tackar :D !

snygg mobil :O

2009-10-14 @ 18:54:04
URL: http://jleontine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, den mobilen är verkligen snygg! :O

2009-10-14 @ 21:07:19
Postat av: Linnea

Vad konstigt att det är så!

2009-10-14 @ 21:10:38
Postat av: Amanda

Hahahhahhahahahahahhahahahahahaha xD

2009-10-14 @ 21:31:06
URL: http://mandipop.webblogg.se/
Postat av: MY

hej världens bästa kusin.jag tycker den är snyggg verkligen.men jag vill ha en iphone.kram LILL LUSSEN MY

2009-10-18 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0