Varför jag är lite "off"

Jag vet att det var länge sen. Riktigt länge sen. Ni får inte tro att jag har slutat blogga. Nej, det är nämligen så att jag har valt  att börja blogga anynomt, så det är på min andra blogg jag håller till nu mera. Gränsen gick när min mentor berätta att han var inne på min blogg, fast det var såklart inte den ända andledningen till att jag ville börja blogga anonymt. Min farmor, mamma, mammas arbetskamrater mm läste bloggen. Det gjorde att det blev jobbigt att blogga, jag kunde inte skriva om vad jag ville. Nu kan jag skriva om precis vad jag vill, utan att jag behöver inte tänka på att någon klasskompis kan läsa och kommenterar det dagen efter. Det var egentligen bara det jag ville berätta. Jag kan som ni antalgigen förstår inte ge ut min bloggadress, för då vorde den inte anynym längre. Men jag lovar, ni känner igen mig om ni hitter den.

Lycka till.


RSS 2.0