Godmorgon

Visserligen kunde jag inte somna igår kväll, men jag är ganska pigg ändå och det är tur. Dagen kommer antagligen att bli ganska jobbig, men rolig.  Vi har massor att göra med vår film som vi håller på med i skolan, så vi måste stanna efter skolan idag igen. Filmen ska nämligen vara klar på fredag, då den ska vissas för hela skolan på en show och den måste brännas till skivor och sådant.  Jag kan förhoppningsvis visa filmen på bloggen när den är klar, men jag lovar ingenting.
 Om vi hinner klart med filmen i tid ska jag åka till Kristinehamn och hämta ut mitt leg och det kan ta ett tag, eftersom att det är ganska långt till Kristinehamn härifrån. Långt kanske är en överdrift, men det tar allt 30-45minuter med bil.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon

2009-05-06 @ 20:38:20
Postat av: Laylooshe' ♥

Det var nått mysko, det gick inte att kommentera på det inlägget efter detta :S men gör det här istället.

Fin grymt cool fläta! :D

Hugs. ♥

2009-05-11 @ 18:06:49
URL: http://lajloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0