Tis-studiedag

När jag vaknade morse fick jag lite panik, det var  redan ljust ute (det brukar vara mörkt). Jag sprang ner för trappan till köket, tittade på klockan som var 09:00. Skit jag började för en timme sedan, tänkte jag, hur kunde jag försova mig?  Varför kunde inte mamma eller pappa väcka mig?  
Jag tog ett äpple i fruktskålen och tänkte att det fick bli frukosten medans jag sprang upp till mitt rum. 
Inte fören jag öppnade garderobsdörrar kom jag på att vi har studiedag idag.
  Då gick jag och la mig igen och läste min underbara bok, flickan som lekte med elden.

Dagen har varit som vanligt, om man räknar bort faktumet att jag inte var i skolan vilket var mycket skönt.
Som vanligt betyder att jag var/är väldig trött, jag pratar inte med någon, svarar bara på tilltall, skrattar inte åt skämt och det känns som det ända jag vill göra är att krypa ner under täcket och försvinna.  
Jag hatar verkligen att vara som ett spöke och jag känner mig som en otroligt hemsk kompis.

Jag hoppas i alla fall att jag känner mig lite piggare imorgon! Nu ska jag forsäta med TV tittandet.



En super härlig bild på Linnea!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag med...

ååå va underbart det skulle vara om det kunde vara vår nu..=)

gör du idag då?

2009-03-11 @ 12:32:14
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Okej :) Jag gör typ nada :P



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 15:37:56
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0