Hilda är övertrött och döar

Okej, jag är övertrött! Det är roliga grejer det, när jag blir övertrött alltså. Jag gör alltid massor med dumma grejer, saker som jag aldrig annars hade gjort. Jag skämmer ut mig själv, och har skit rolig. På ett sätt hatar jag det, och på ett annat älskar jag det. Oftast älskar jag det.  Så klart.

Jag döade igenom skolan idag. För er som inte har alla hästar i stallet, betyder döade att jag var väldigt trött, seg och grinning.  Bra slut för 8:an. Nej usch, imorgon kommer det i alla fall att bli en super rolig dag.  Det lovar jag!



Bild från liseberg för ett år sedan!


Kommentarer
Postat av: Frida

Det är väl tur det att det blir bättre nästa dag i alla fall. :D

2009-06-10 @ 16:52:37
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0