Lixom?

Nu har jag varit duktig! Jag har nämligen suttit och fört över massvis med bilder från kameran till datorn, radera skit bilder och rensat på skrivbordet. Så nu är det super välstädat i min dator, i alla fall nästan!  Jag är otroligt slarvig, så man kan faktiskt inte förvänta sig att jag ska ha det välstädat omkring mig. Plus att det blir mycket hemtrevligare om det är lite
sådär lagom stökigt. Som t.ex. när mitt rum är nystädat, vågar jag knappt gå in där.  Hur hemtrevligt är det lixom? Nej, precis.




Förresten så hade Paulina tråkigt förut, så hon sysselsate sig med att förstöra mina naglar.  
(prästkragen är nödvändig!)

Fast så lätt kom hon inte undan, jag förstörde hennes också. 



Men nu ska Paulina komma hit, så jag måste kasta mig in i duschen en snabbis!


Kommentarer
Postat av: Paulina

förstöra kallar inte jag det men;)

2009-07-08 @ 00:35:55
Postat av: h

polkagrisnaglar! sött:)

2009-07-08 @ 09:30:20
URL: http://halshammar.se
Postat av: Linnéa

det var ju kreativt :)

2009-07-08 @ 09:48:11
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0