Sol och o-ringen

Nu har jag precis kommit hem till stugan! Jag har varit uppe vid o-ringen. För mina mindre allmänbildade läsare kan jag berätta att o-ringen är en super stor oringteringstäving, som hålls i Eksjö i år. Det betyder att det är extra mycket (roligt)  folk i här i år! Amanda är med och tävlar, så jag kommer antagligen ägna ganska stor del av dagarna där uppe.
Idag har jag för övrigt träffat henne. Jag har saknat henne jätte mycket, så det bar kul att träffa henne! Fast det gjorde förstårs inte att hemlängtan blev mindre.  Dagen har annars tillbringats på min vindsurfingbräda och i solen! Super härligt! Det är till och med riktigt varmt och skönt i vattnet!




Solen♥


Jag funderade på att släppa ner min kära och fungerande mobil i sjön här om dagen, men eftersom att jag innerst inne tycker om den, så gjorde jag inte det. Just för tillfället har jag ingen fungerade telefon över huvud taget!


Nu är jag jätte trött, jag kunde nämligen inte somna igår kväll. Så nu ska jag krypa ner i min säng och läsa min bok! Så roliga är mina natt aktiviteter. Okej, det där lät fel, men ni försår nog...

Kommentarer
Postat av: vendela

sv; tack tack :D

2009-07-18 @ 00:19:35
URL: http://thosenights.blogg.se/
Postat av: M

sv. jo, det är lite bättre idag, men inte mkt.

2009-07-18 @ 10:06:41
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Kristina

Har du sätt filmen låt den rätta komma in? Den är jätte bra :) Jag har inte läst boken men den är nog lika bra som filmen.

2009-07-18 @ 11:20:31
URL: http://kristinaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0