Mer tråksnack

Nu har jag precis kommit hem till stugan och jag sitter och äter nattmacka och dricker juice. Det är super mysigt för det blåser ganska mycket ute, så det vågar, det gör att vågorna slår mot båten och det blir ett jätte härligt ljud. Egentligen känner mig lite för trött för att blogga, jag har nämligen inte sovit så mycket idag. Fast jag jag blir nog deprimerad och får självmordstankar om jag inte bloggar, så det är bäst att jag gör det ändå! Jag vet inte, men jag kanske borde ta kontak med en psykolog eller något. Eller vad tror ni? 
Nej, jag måste ligga ner nu känner jag, huvudvärk igen. Jag borde kanske ta kontak med en doktor om inte annat, få super starka järntabletter!

Kommentarer
Postat av: Stina

aa det är jätte kul där jag åkte ALLA , synd om dig som mår dåligt :(

2009-07-22 @ 10:17:57
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/
Postat av: Josefine

visst är det :D

2009-07-22 @ 14:08:47
URL: http://cissikas.blogg.se/
Postat av: pau

du mår inte dåligt av järnbrist, det är paulinabrist du har haha;)

2009-07-22 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0