Måndag

Nu har jag kommit hem från Amandha. Det var första gången på hela året hela gänget var samlat, super roligt. Ni kan aldrig gissa vad vi gjorde. Så jag berättar:
Vi sjöng singstar. Det bästa av allt är att jag fick nytt personligt rekord! 

Jag börjar redan få en klump av avsky i magen eftersom att skolan börjar på trosdag. Okej, nu överdriver jag. Men ändå skolan börjar. Fast det ska bli roligt att träffa lite folk som man inte har träffat på lovet och jag saknar några. Men jag skulle vara glad om lovet ville vara i 2veckor till eller kanske ett halvår till...? 


Jag sa ju att jag skulle ta bilder och bli en toppen-bloggare.  Så nu ska ni få se några från ikväll.







Amandha & Paulina äger. 




Amanda, Amandha nr 2 och Paulina.


Godnatt allihopa! Vi hörs igen imorgon.



 


Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: Jaa, ja verkligen älskar vänner! Hur bra som helst!! :D

2009-01-06 @ 01:22:29
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Ja såklart!! Visst har vi ett spääännade år framför oss! :D:D:D

2009-01-06 @ 01:23:56
URL: http://linajah.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

domdär skivorna har jag också, plus summerhits och svenksahits ! :D



sv: ja! åh tack detsamma! :)

2009-01-06 @ 11:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0