fredag

Visst är det underbart att det redan är fredag? 
Jag är glad, pigg och mår allmänt bra, så jag har ingeting alls att klaga över.

Skolan var som vanligt, jag hade riktigt roligt faktiskt. Ibland får jag för mig att det inte är så hemskt att vara jag, egentligen är det helt okej.
Vi hade inställd fysik, så vi åkte hem till Amandha och sjöng singstar och bakade sccons istället. Eller Amanda och jag sjöng singstar medans Amandha och Paulina bakade.
Efter skolan var jag med Amanda en liten stund. Det är inte klokt att vi forfarande kan ha roligt ihop efter våra 10år som kompisar. Haha.

Ikväll så hoppas jag verkligen på att det händer något roligt. Fast om jag ska vara ärlig så tvivlar jag på det . Jag menar, jag bor faktiskt i en av Sveriges tråkigaste städer. Okej, stad är kanske att ta i, men samhälle då.
Jag ska iallafall hitta på något med mina så kallade kompisar. Så jag hoppas på att de är pigga och glada!
 

Jag och Amanda för ett år sedan...

Vi var super snygga redan då. Haha


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: Jaaa det är skitkul:)



skön bild föresten;D

2009-01-16 @ 20:19:34
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: matilda

sv: ingen orsak :)

2009-01-17 @ 10:05:43
URL: http://mattulda.blogg,se
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Ah, tack så mycket! :*

Hoppas att du vill komma tillbaka och titta in någon mer gång. :]



Hoppas också att du får en fin kväll <3

2009-01-17 @ 18:46:49
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0