Första inlägget 2009

Hej!
Hoppas allt är bra med er!
Jag är så ledsen för att jag inte skrev något igår. Men det var så fult upp så jag hade inte tid.  Så nu skriver jag det första blogginlägget 2009! 
2009 är året då jag fyller 15, få börja köra moppe och titta på massa läskiga filmer. Haha, skoja om det sista! Jag hoppas att det kommer bli ett underbart år!  
Alla andra "duktiga" bloggare skriver massor om vad som hände dem 2008, men eftersom att jag är en "dålig" bloggare   tänker jag inte göra det.  

Just nu sitter jag och tittar på tv, har precis sätt day after day after tomorrow. Jag tycker den är helt okej. Har ni sätt den?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jo, jag har sett "Day after tomorrow"... Visst - den är helt okej! Men det knäppa är att de bara har på sig en liten jacka, en mössa & kanske ett par vantar. Inget mer! :S Inte konstigt att en del fryser ihjäl...

Men jag blev helt nervös när jag såg den! Tänk om det verkligen blir så om vi inte börjar ta hand om vår jord...

Krameli-kram! <3

2009-01-08 @ 20:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0