Packar inför Branäs

Nej, det där med att packa är inte min grej.

 Det är inte det att jag packar för lite strumpor, nej det är snarare så att jag packar ner strumpor för ett helt år.
 Detta gäller såklart inte bara strumpor utan med allting, för er stackare som inte förstod det.
 
Jag packar också alltid i sista sekunden, jag är fortfarande inte klar och jag åker imorgon bitti. Men alla kläder är i alla fall packade det gäller bara att stänga väskan, det kommer nog bli en tuff strid men jag kommer klara det. Såklart. 
Förutom att stänga väskan ska jag packa ner mobil, kamera och dataladdare.  Det är nämligen jag som har ansvaret över alla elektriska grejer i min familj och tur är väll det. 

Jag kommer ha alarmet på extra tidigt imorgon bitti, så jag hinner med att blogga innan vi åker. Räkna med att jag kommer vara trött då! 




Önska mig lycka till, när jag ska stänga den där! 
Nu ska jag packa klart allting, det kan ni också önska mig lycka till med!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0