Ajoooii

Jaha...då var jag som alla andra. Vaccinerad. Det roligare är att jag fortfarande mår bra. Jag klagar över att min arm gör ont, men det är inte så farligt egentligen. Det är bara det att det känns som att det är min tur att klaga nu. Men grejen är att jag är helt övertygad om att jag kommer dö, eller i alla fall hamna i koma inatt. Så därför har jag inte pluggat på biologiprovet tills imorgon. Istället har jag ägnat mina sista tittar vid liv att titta på "män som hatar kvinnor". Det gäller att prioritera det som är viktigt här i livet!



Kommentarer
Postat av: Sannas fotografi

Okej :) Hoppas du inte får nå biverkningar iaf!

2009-12-04 @ 22:10:04
URL: http://emmotsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0