Onsdag

Dagen har varit mycket bättre än igår. Solen sken, jag var gladare, jag åt bara en halv Ipren och jag har haft det roligt. 
Det har hänt ganska mycket idag. Direkt efter skolan åkte vi till veterinären med Tajger (min katt), som för övrigt fyller 8 år idag. Han skulle nämligen klippa sig. Som ni vet är han lång hårig så det blir sådana tovor så det är bara att åka till veterinären och söva och raka honom (inte helt, såklart). Så nu är han lite drogad och snygg i pälsen. Det var ju en roligt present han fick, eller vad säger ni?
Sedan åkte jag iväg till stallet, red ett hårdpass på banan, så jag känner knappt av mina ben längre, de har lixom domnat bort. Super skönt!  Jag har även träffat farmor & farfar vilket alltid är roligt.

Nu har jag massor med andra saker jag måste ta itu med. T.ex. sjunga singstar, äta, läsa bloggar, läsa min bok och titta på tv.  Ni vet sådana där viktiga grejer man verkligen måste göra och inte klarar sig utan. 



Jag vet att det är en dålig bild, men jag ville inte vara elak mot honom med blixtar när han mår så dåligt. Men ni ser lite av det som är klippt.

Jag taggar för mateprovet i morgon bitti.


Grattis älsklingen min!
 Bäst att du läser detta nu Tajger!


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Ja, precis. Det blir lätt så. Men jag vet ju själv hur trött jag kan bli på att de har en dålig/deppig dag, då de bara sitter och stirrar tomt framför sig. Därför måste jag bättra mig på att inte vara sån själv ;p

2009-04-01 @ 20:40:53
URL: http://mattulda.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae ] - En blogg om självkänsla & mycket mer...

Vilken söt katt! :)

2009-04-02 @ 11:03:51
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae ] - En blogg om självkänsla & mycket mer...

2009-04-02 @ 11:05:08
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0