Fredag kväl

Hejj!
Hoppas ni har en bra fredagskväll!
Själv sitter jag på min fönsterbrädet  och tittar ut i mörkret.  Samtitigt som jag väntar på att Paulina & Amandha ska komma. Vi ska antagligen ringa till Amanda. Vi kommer antagligen göra något tråkigt, eftersom det inte finns något att göra. Plus att jag inte alls är på bra humör.
Jag börjar lära mig det är med designen, men jag kan fortfarande inte  sätta in bilder eller ändra färg på länkarna. De är jätte fina nu röda, rosa och gröna tror jag att dom är, haha skit snyggt.
Nu blåser det jätte mycket ute, jag känner det nämligen på min rygg eftersom jag sitter på  jag gillar när det blåser, eftersom det är så mysigt.
Men nu kom Amandha & paulina så jag måste gå och vara lite social. 
Ha det bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0