Måndag

Godmorgon bloggen!
Sovit gott? Själv är jag faktiskt riktigt pigg för att vara en måndags morgon. Idag har jag matteprov, det kommer antagligen inte att gå bra. Vem sätter ett matteprov på en måndag egentligen? Aja, det finns inget att göra åt det nu.  
På onsdag har jag prov i konst historia, det är en viktig sak att kunna, visst? Haha. Jag har redan börjat plugga på det, ni måste hålla med om att jag är duktigt? 
Jag skjuter alltid upp läxorna så långt fram som möjligt, fast jag börjar lära mig att det inte funkar, eftersom att jag får panik kvällen innan. Eller det brukar faktiskt gå bra... Haha   
Men vi hörs snart igen! 

Ha det bäst!  


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så mkt, de lär behövas:)!!

2008-11-10 @ 12:49:20
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0