Tisdag

Det är tur att jag har kompisar iallafall Det är bara de som håller mig vid liv just nu.  Om inte de fanns så skulle jag antagligen bara ligga i sängen hela dagarna. Men idag så tog de med mig till Kristinehamn för att vi skulle bowla, jag vet, det är helt sjukt att åka buss i 1h för att bowla eftersom att vi har en bowlinghall här i Degerfors. Men roligt var det iallafall eftersom att jag var bäst på att bowla, okej då egentligen van jag inte, men ändå... Haha! 
Vi måste ha sätt otroligt roliga ut när vi gick omkring i en stad som ingen utav oss hittade i.
Så jag har haft en bra dag idag.
Ikväll ska jag sitta i pyjamas och mysa framför tv, det ska bli riktigt skönt.

Idag är det näst sista dagen på  2008, om någon har missat det alltså... Men det känns lite sorligt då jag hade hoppas på ett gladare år, vi får hoppas att 2009 blir underbart.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haahah, med gud vad skoj att åka till en annan stad för att göra något man lika gärna kunde ha gjort hemma! :D

"Det blir vad man gör det till" - jag syftar på 2009 ;)

Kram till dig raring! <3

2008-12-30 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0