Hemma igen!

Nu vaknar bloggen igen, det känns nämligen som att den har legat i koma medans jag har varit borta. Jag hoppas att ni har saknat den lite.
För nu är jag iallafall hemma, jag har haft en jätte bra jul! Det var verkligen super att träffa släckten igen!  Jag älskar julen!Men jag har varit otroligt tröt, jag kom på att det antagligen beror på att jag har slarvar med att äta mina järntabletter och då  blir jag ofta tröt. Jag äter nämligen inte kött och då måste jag få i mig lite extra järn. Men igår tog jag en järntablett i mormor & morfars medicin låda så idag känner jag mig faktiskt lite piggare. 
 
Förresten, vet nu vad jag ska göra ikväll? 
Jo, jag ska gå på Twilight! Okej jag är antagligen den sista i Sverige, men ändå. Jag har längtat ända sen Augusti, då jag läste ut den sista boken i serien. Åh, det ska verkligen bli roligt eftersom att alla säger att den är super bra! 

Nu ska jag gå och fixa mig lite,  och så har jag 90 inlägg som ska läsas på bloglovin, så jag har iallafall lite att göra tills ikväll!  

 Har ni haft en bra jul?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Völkommen hem igen :D

Åh, Twilight är super bra! <3 Kramar.

2008-12-27 @ 09:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0