Redovisning

Nu sitter en ny duschad Hilda framför sin lilla dator och myser för fult.  Jag var så trött så jag råkade somna mitt uppe i pluggandet. Jag ska ha en stor muntlig redovisning i engelskan imorgon, så nu får vi se hur det går. Men som tur är har jag Paulina med mig, så det kommer antagligen gå super bra! Jag älskar faktiskt att ha muntliga redovisningar, jag tycker det är skit kul att prata inför folk, i alla fall när det går bra. Fast jag är alltid jätte nervös innan, trots att det bara är för min lilla klass. Jag hoppas i alla fall på att det kommer gå jätte bra!   Problemet är att de flesta i vår klass är dåliga på engelska, så de kommer inte förstå ett skit av det jag säger!  Jag har inte riktigt bestämt mig om det är en fördel eller en nackdel.  Förhoppningsvis kommer de att försöka se jätte intresserade ut och nicka ibland, så att det ska se ut som att de förstår, fast de inte gör det. Jag tror i alla fall att det är så.


Kommentarer
Postat av: ISA - BLOPPIS!!

Missa inte min BLOPPIS!!=) Säljer ut mina underbara plagg som inte längre får plats i garderoben! Välkommen att kika in och buda:)



Ha en underbar kväll"!

KRAMAR

Isa

2009-05-12 @ 23:41:47
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Ebba

Lycka till med redovisningen, själv hatar jag sånnt. Kan inte ens prata så mkt suger jag på det, så det kommer säkert gå jättebra för dig och Paulina. =)

2009-05-13 @ 17:55:48
URL: http://eeebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0