Hemma

Nu har jag kommit hem till lilla Degerfors igen!
Jag har haft det super skönt! Jag har fått träffa min 5 månader gamla tremänning för första gången och mina tremänningar från USA var också där.

Jag har surfat för första gången i år! Det var bara 14 grader varmt i vattnet, så det ända jag kunde tänka på medan jag windsurfade var "Jag får inte ramla i, jag får inte ramla i" men det var verkligen skit kul och jag ramlade aldrig i.
Jag har verkligen saknat det! Jag älskar lukten av vattnet och seglet, när det skvätter upp vatten på benen och när det blåser så att man får mjölksyra i armarna av att hålla i seglet!

Nu har jag tagit det lite lugnt, tre dagar med kusinerna gör en ordenligt trött, så jag kommer antagligen sova gott i natt. Det var riktigt skönt att komma ifrån Degerfors ett par dagar, fast jag har förstås saknat mina kompisar. 

(kameran har valt att jävlas med mig idag, så det blir ingen bild)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Taack! =)

Allt bra med dig??:)

2009-05-03 @ 20:58:41
URL: http://seashore.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

hehe ja, det är inte speciellt något att hurra för :D

2009-05-03 @ 23:15:24
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: leahl

sv: ja:) hur har din dag varit?

förlåt för att jag svarar JÄTTE sent men jag har helt glömt bort på att svara på mina kommentarer <3

2009-05-04 @ 15:43:06
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0