Hemma igen

Nu är jag hemma från Eksjö. Jag har haft det jätte roligt där nere! Det är alltid lika roligt att träffa släkten igen och det är super skönt att komma ifrån Degerfors ett par dagar. Jag älskar att vara i Eksjö och jag älskar sommarstugan. 
 Tråkigt nog var inte vädret det bästa, så jag har varken solar, badat eller vindsurfat, vilket är lite tråkigt. 
 Det känns som att jag har suttit i bilen hela dagen, trots att det bara tar 3h att åka ditt.  



 
Hos mormor och morfar.



Tuffaste kussinen 


Älsklings-vovven Molly


På vägen mot stugan. Jag posar i bakspgelen


Elina är Cool

Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: de håller jag med om

2009-05-26 @ 17:37:02
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/
Postat av: sussie

Ja se den! den är sevärd! :)

2009-05-26 @ 18:35:23
URL: http://suszie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEEJ!jag är nog tuffast i släkten=Ddet var synd att det inte var så fint väder så att du kunde surfa.men i går och i dag har det varit jätte fint väder=)men idag vid 5.00 så blev det lite rengn.men mina tomater växer så det knakar.jag tycker det är synd att ni åker hem så tidigt tiden går så fort när man har roligt.men nästa gång kan du väl ta med photshop skivan och första Klara boken.ursäkta om jag tjatar.förlåt!!!hoppas du får en bra vecka=)många kramar My med familj=D

2009-05-26 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0