Småland till helgen

Tänk att det är onsdag idag, och vi är lediga ända till söndag, otroligt skönt! 
Jag ska tillbringa helgen i sommarstugan i småland.  Sommarstuga= ingen internetuppkoppling=mycket dålig uppgradering. Jag kan inte mobilblogga från mobilen eftersom att det krånglar (jag har lärt mig hur man gör), men jag ska försöka mobilblogga!  Det betyder att det är ganska tråkigt i sommarstugan om solen inte skiner, fast jag har så klart min underbara släkt där som lysser upp dagarana..

Nu ska jag börja packa och snart ska jag och Amanda gå och hyra film.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej!!!visst är vi underbara!!!många kramar My=)

2009-05-21 @ 21:48:31
Postat av: Mikk

Hejsan! Har frågestund på bloggen nu :)

Släng gärna in en fråga!



Ha en bra dag!

2009-05-22 @ 16:02:57
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: sara

godmorgon, allt bra med dig?:)

2009-05-23 @ 12:19:39
URL: http://hhejfffulast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0