lör

Nu får jag skriva ett snabbt inlägg, för om en halv timme ska jag vara hos Amandha.  Vi ska fira hennes födelsedag och det ska bli jätte roligt!  Jag kommer antagligen att stanna där hela kvällen och jag orkar antagligen inte blogga när jag kommer, så jag får passa på nu.
Det har varit sol i Degerfors idag, så jag har invigt min nya bikini! Solen gör mig pigg trots att jaga bara har sovit 6timmar inatt. Det finns en fördel med att vara vuxen, de behöver inte sova lika mycket som vi tonåringar. Jag behöver sova ca: 10timmar varje natt för att vara pigg annars blir jag sur och grinig

Tänkte bara dokumentera att jag faktiskt har strykigt en tröja!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Okej. Vad ska du hitta på ikväll då?:)

2009-05-16 @ 18:53:38
URL: http://aagneess.blogg.se/
Postat av: GULLEFIA

WHAAAT? Älskar the hills ;P ♥

2009-05-16 @ 21:29:05
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0