Hemma kl. 11 på en måndag

Nu sitter jag hemma. Nej, jag skolkar inte!
 Jag har  nämligen inställd lektion och sedan rast i 50 minuter.  Jag hade hemlängtan, så jag åkte hem. Visserligen spöregnade det ute så jag blev ganska blöt, men det var det värt!  Just nu sitter  och dricker te, lyssnar på mtv-musik och sjunger med för fult till are we human, och äter choklad. Underbart skönt, särskilt när jag vet att mina kompisar sitter och pluggar spanska.  

Nej, nu ska jag njuta av min ledighet och ringa en kompis och fråga när svenskan börjar.  Vi hörs som vanligt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad skönt :)

2009-05-18 @ 16:31:42
URL: http://feliciasurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0