Frdag

Nu sitter jag alldeles ensam en fredags kväll och tycker så där lite lagom synd om mig själv. Nej, så farligt är dat faktiskt inte, jag hoppas på att jag ska åka härifrån om en sund vet inte var än, men det löser sig nog förhoppnigvis. Annars blir det antagligen Let´s Dance och det vill jag undvika till varje pris.

I eftermiddags var jag otroligt trött och deppig. Jag åkte hem från skolan jag såg antagligen ut som en zombie på en vinglig cykel , det var antagligen ingen vacker syn.  Så fort jag kom hem slängde jag av mig kläderna och låg och grät till en super gullig barnfilm. Jag vet att jag är töntig ibland och jag vet att det inte är normalt att gråta till barnfilmer, men det skiter jag fullständigt i. 



Förresten om någon undrar så såg jag happy feet, jag tänkte om någon av er också gillar barnfilmer när ni är trötta/ledsna!  Jag kanske kan starta en blogg där jag skriver recensioner på barnfilmer, den skulle heta: hildasunderbarabarnfilmrecensioner.blogg.se. Vad säger ni om det?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, visst är det! :D Det ska ju va lite färg nu när våren snart är här :)

2009-03-22 @ 16:43:31
URL: http://mikaelamedmera.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

gick inte att kommentera inlägget över.



Jag trodde inte heller man kan glömma bloggen, men det är väl bra:)

2009-03-22 @ 18:59:09
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0