Mån

Det känns som att jag sitter och skriver till en tom vägg. Man får en ensam känsla när man gå in på bloggen och ser att det står 0kommentarer. Detta är inte bra för mitt självförtroende. Det går nämligen fortfarande inte att kommentera det senaste inlägget på min underbara blogg. Jag kommer antagligen bli deprimerad om det inte börjar fungera snart och jag börjar drömma mardrömmar  Hoppas att det börjar fungera snart. 
  

Som ni kanske redan vet ska jag praoa i kyrkans församlingshem, jag får inte välja själv var jag vill proa vilket är lite tråkigt.  Jag ska praoa på tisdag, onsdag och torsdag. Fast idag var jag och Paulina och kolla läget lite, fick arbetstider och scheman mm.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det men det blir väl roligt. Imorgon börjar vi med att ha utställning(tror jag) som heter "gud har 99namn" eller något i den stilen. Det kan ju bli..ja... intressant och man för säkert fika också. 


Nu ska jag sätta mig framför tv en stund och hoppas på att kommenrar funktionen kommer igång inana jag börjar fundera på allvarliga återgärder.



Haha! Mycket mindre snyggt bild på mig för nästen 3år sedan okej kanske 2år. 
Jag ser i alla fall pigg och glad ut!

Uppgradering:
Nu fungerar det att kommentera, tack gode gud!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: åh tack sweetie ^^ <3

2009-03-23 @ 21:36:39
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: JULIA BENGTSSON

nej men usch så tråkigt! Ja här lyste solen för fullt idag :) vad glr dud å?=)

2009-03-23 @ 21:47:35
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - illustration & form ..

Åh, tack så mycket ! Riktigt roligt att höra :)



/ En tjej i storstan

2009-03-23 @ 23:26:39
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0