Svåra beslut

Jag är ledsen för att jag inte bloggade igår, särskilt så där utan förvarning. Jag har inte glömt bort er, nej då. Jag har bara så mycket funderingar kring bloggen så jag helt enkelt glömde bort själva bloggandet.
 Jag funderar på om jag skulle vilja ha en anonym blogg. Där jag kan skriva precis vad jag känner, vill och tycker.  Nu kan jag t.ex. inte skriva att jag tycket att rektorn på vår skola är IQ-befriad, eftersom att vem som helst kan ta reda på vem det är. Hur många gånger har jag inte nämnt att jag går på stora valla skolan? 
Jag skulle mycket hällre vilja ha en anonym blogg fast problemet är att jag gillar min blogg och jag gillar mina läsare. Allt det skulle jag ju tappa om jag startar en ny. Så jag har en annan plan, om jag tar bort all information om mig själv på bloggen dvs. alla namn åldrar, städer skolor m.m. Visserligen skulle ni fortfarande veta att jag heter hilda persson, men det är inte alls lika lätt att bevisa.  Jag får väll fortsätta fundera och jag hoppas att jag kommer på någon bra ide innan lovet.


Jag vet att jag har varit en usel bloggare på sista tiden. Jag hoppas att ni klarar er ändå. Ni får väll kontakta psykolog om det blir för jobbigt. 


Kommentarer
Postat av: malin

va gärna med o fråga i min frågestund ! =)

2009-03-30 @ 22:59:04
URL: http://malinmalinmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0