Lever än

Nu sitter jag i sommarstugan och myser med en kopp te. Jag tror att jag har fått solfrossa eller någonting i den stilen för jag fryser jätte mycket. Jag har varit ute i solen i stort sätt hela dagen, det har varit grymt skönt ute.  Fast det är synd att det ska vara så kallt ;) i vattnet, jag tror att det är 19grader eller något. Fast det är lite roligt att bada när det är så kallt. Det blir liksom någon typ av skräck blandad förtjusning, eller något.

Jag orkar inte ladda upp någon bild, internetet är för segt.


Kommentarer
Postat av: emma

TACK :D

2009-06-26 @ 23:48:45
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Duttaein ;D

inte ett enda stavfel, de är ju fan bra gjort :D <33

2009-06-27 @ 00:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0