Morron

Nu sitter jag och äter frukost. Jag känner mig super seg, men jag piggnar nog förhoppningsvis till snart. Idag är det inte alls lika fint väder som det var igår, vilket är lite synd. Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända idag, för just nu känner jag för att gå och lägga mig igen. Men det ska jag inte göra. Förresten apropå ingenting så kommer jag hem på söndag! Det är bra, fast jag hade helst velat komma hem på lördag, men då är det tydligen släktträff, som jag inte får missa. 
 

Kommentarer
Postat av: pauis

Åh vad glad jag blir att du kommer hem snart! saknar ihjäl mig<3

2009-07-23 @ 13:01:40
Postat av: ISA'S STYLE

konstigt att alla verkar ha dåligt väder överallt!=) Vi har solsken här i skåne:)



KRAM

2009-07-24 @ 11:05:32
URL: http://isasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0