Sleepy-kitty

Nu sitter jag och myser i min säng, med min hello kitty pyjamas och mys-sockor. Super skönt! 
Jag råkade gå halv-vilse i skogen, när jag var ute och gick med Sally(hund). Jag var inte vilse, för jag kunde nog vända och gå tillbaka samma väg igen, (tror jag...)  Jag bara gick, kom ut på en väg, som gick till en annan väg, gissade åt vilket håll jag skulle, fortsatte gå, gick lite till, men efter ett bra tag hittade jag tillsist hem.
Jag har det trots allt helt okej här! Imorgon kommer det folk hit, det är bra, för då hinner jag inte längta hem lika mycket. Fast hittills har det faktiskt gått...okej, fast jag har visserligen inte testat att sova än!



Inatt ska jag läsa ut min bok, det finns nämligen inte så mycket roligare saker att göra på nätterna här! För sova kan jag göra imorgon,


Jag fick ett behov av att visa min pyjamas också! Natten outfit, eller någo
t.Jag kanske ska börja satsa på att modeblogga ?


Kommentarer
Postat av: vendela

sv: jaha ne jag kommer ifrån Nässjö:)!

2009-07-12 @ 00:38:02
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, likadan pjamas fast jag har grå ;) hah :D



tack sötnos! :D men jag ska nog göra om headern lite tror jag :) din blogg är också jätte fin!

2009-07-12 @ 13:06:52
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Savefors ♥

sv, tack tack, det finns på vero moda :)

2009-07-12 @ 13:19:14
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0