Natti

Nej, nu ska jag krypa ner i min varma säng och sova, det är nämligen det man brukar göra i sängar(som sagt, jag älskar min natt humor). Jag har faktiskt tänkt sätta ett alarm vid 10 eller något imorgon bitti. Det är nämligen så att jag kommer att bli med tvingad till sommarstugan imorgon(lördag), då är det bäst att vända rätt på dygnet, det är nämligen ganska jobbigt att vara vaken helt själv där. Jag kommer att längta hem otroligt mycket, jag får ont i magen bara av att tänka på det. Jag ska vara där i 2 veckor och det är verkligen inte roligt om det inte är fint väder!



Tre år gammal bild från sommarstugan, det har inte förändras mycket. Förutom att jag tror att buskarna är borta.


Kommentarer
Postat av: matildac

aw tacktack:)

va ska du hitta på idag då:)

2009-07-10 @ 11:17:34
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0