Trötter vs Tröttis

Nu sitter jag och slö tittar på beck. Det är sådär lagom roligt, fast det är riktigt skönt. Jag är nämligen sådär skönt trött, ni vet. Eller det gör ni kanske inte, men det är när man får vara trött och vet att man får sova snart. Det är inte skönt att vara trött klockan 3 på eftermiddagen!  Visserligen är jag trött mest hela tiden nu, men det kommer alldeles strax gå över, eftersom att jag har börjat äta järntabletter igen.  Dagen har varit hur bra som helst! Det känns som att jag har hunnit med massor, fast jag ändå inte har gjort så mycket.
Nej, nu börjar jag få huvudvärk, så jag ska gå och leta reda på en värktablett (usch, vad jag klagar).



Jag och mitt internett, i brist på annat!
(min kamera är inte här, så vi får nöja oss med underbart fina webcam-bilder)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, taack :D

2009-07-20 @ 23:41:20
Postat av: Cajsa

hejsan tjejen! :D allt bra?

2009-07-21 @ 15:21:40
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0