Ons

Vilken dag det har varit!
Jag och Paulina har gått omkring på coop i ca: 80 minuter istället för att baka kanelbullar på hemkunskapen. Missuppfatta mig inte nu, vi skolkade inte. Ingen är väl tillräckligt dum för att skolka när man ska baka bullar?   Nej, iställer skulle vi göra ett forskningsarbete om reklam. Det betyder att vi skulle måla en karta över hela coop. Då skulle vi även ha med vilka grejer som fanns på hyllorna osv. För att sedan kunna se hur affärena gör för att locka oss att köpa massor med grejer.  Det var så jobbigt så att det blev roligt. 

Förresten har jag ett blåmärke på rumpan, Jag ramlade nämligen när jag cyklade  till skolan i morse
Haha, det var glas halt.  Det kunde ha blivit riktigt pinsamt, men tråkigt nog var det inte det. Eftersom att det vara bara en som såg, fast han hade nog väldigt roligt. 
Fast det vara inte bara jag som ramlade. Det kom 4 stycket små 7:or efter oss, 3 av dem ramlade.
Jag älskar morgon underhållning!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha jag gillar väskor typ... JÄMT! XD hehehe.. :P

xx Cajsa

2009-01-21 @ 20:27:07
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja visst är den (A) fast galet jobbig! haha

2009-01-21 @ 20:40:30
Postat av: smet

shit det är ju ashalt ute.. inte kan du väl cykla då;<

2009-01-21 @ 22:56:50
URL: http://smet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0