Jag älskar värmen här i Sverige...

Nu sitter jag i min soffa och myser med filtar och kuddar.
 Jag har nämligen cyklat hem från Paulina, det är ca: 2-3km. Då tänker ni antagligen: Det är inte ens långt. 
Jag håller med er, det är inte långt. Men när det är -21 grader ute är det inte roligt längre. Ni ska veta att det är riktigt kallt, det är så kalt så att man knappt vågar blinka för att man är rädd att ögonen ska frysa ihop. Det är läskigt! 
 Så nu har jag bestämt mig för att börja cykla med skidglasögon, eller så skiter jag i att åka någonstans över huvud taget och bara ligga i man vara säng och titta på TV  
Alternativ två känns bäst just nu...men jag ändrar mig säkert!

Men jag har faktiskt inte cyklat omkring i kylan hela dagen. Nej, jag har faktiskt varit med Paulina & Amandha. Egentligen så har vi inte gjort något vettig på hela dagen. Vi har nämligen ägnat hala dagen åt att spela massor med barn spel.
T.ex.  memory, figurix, geni osv.  Jag har aldrig sagt att vi är normala, men roligt har vi alltid. Eller iallafall har vi det när Amandha inte blir sur för jag van på figurix! Haha. Egentligen fuskade jag och jag höll i henne (det går ut på att lägga sin bricka på en speciell bild först), men det behöver ju inte hon veta. Haha

På kvällen tittade vi på film, barnhemmet hette den. Det var en spansk film. Riktigt bra och läskig var den också. Väldigt obehagliga miljöer.
När den skräckisen var slut fick jag cykla hem genom en skog alldeles ensam i mörkret. Egentligen är jag en idiot för att jag inte blir rädd. Men sådan är jag.

Förresten så tycker jag att ni är skit dåliga på att kommentera, bara så ni vet. Men jag får väll skylla mig själv eftersom jag är dålig på att lägga in bilder. 
Men ni förstår väll att jag tycker om er ändå?

Haha, jag är knäpp...



.. om någon har missat det alltså.  
( Ursäkta bilden, men den gör så att jag ser galen ut)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja visst är den. Vill så gärna ha den, men jobbigt när det blir en massa problem runt om ;P

2009-01-05 @ 00:49:11
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: anna boström

nee :/ det heter inte det. alla ja har frågar säger det :P men det är ett speciellt ord för det man gör

2009-01-05 @ 02:07:43
URL: http://abostrom.blogg.se/
Postat av: Juwligast

Hej! Vi vet att frågan har kommit upp tusen gånger tidigare, men bara för att kolla en sista gång vad alla bloggare tycker, vilken kille är snyggast egentligen?

Har du tid och ork svara mer än gärna på detta i våran blogg, om inte tack ändå för att du läste kommentaren och god fortsättning!

2009-01-05 @ 02:13:48
URL: http://juwlig.blogg.se/
Postat av: ella

godmorgon=)

ja ush 25 minus vet ej hur jag ska palla gå ut hehe ha en bra dag:)

2009-01-05 @ 09:07:18
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Cajsa

eller hur? XD hahaha! XD

xx Cajsa

2009-01-05 @ 12:04:48
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0