Tors

Nu sitter jag på mitt rum och vilar huvudet lite, jag har nämligen precis skrivit klart min bokrecension som ska vara inne imorgon. Jag ska alltid göra klart allt i sista sekunden, fast det brukar gå bra iallafall.  Jag har också prov i religion i morgon, men jag tycker att jag kan det ( vi får se om SO-läraren tycker samma sak) , men jag tänker inte plugga ett dugg.

ikväll ska jag sitta framför tv och bara ta det lugnt, det är ju torsdag idag och då är man alltid trött. Fast det är underbart att somna och veta att när man vaknar är det fredag.




Jag saknar verkligen Egypten. Jag vill att det ska vara sommar nu! Det är slaskigt ute och det är allmänt dystert . Men man får vara glad för att det blir lite ljusare och lite gladare ute för varje dag.


Kommentarer
Postat av: Cicci

diskussionen om särskrivningar fortsätter, blev en rätt bra respons. kom gärna och hjälp till!

2009-01-30 @ 11:37:19
URL: http://drate.blogg.se/
Postat av: izza

svar : jag började blogga för att en massa av mina kompisar gjorde det

och då var de rätt kul . så nu fortsätte jag

varför började du blogga ? :D

2009-01-30 @ 15:14:36
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0