Söndakväll

Nu har det blivit söndagkväll och jag är inte alls suger på att gå upp klockan 6 imorgon bitti för att cykla iväg till skolan. 
Helgen har varit bra fast, det har varit lite dålig uppdatering på bloggen, vilket är lite tråkigt.

Dagen har spenderas med Amanda, Paulina och Amandha. Bortsätt från att Amanda hällde salt i mitt hår var det riktigt roligt. Förstår ni nu vad jag menar med att mina kompisar är lite "speciella"? Haha, fast jag tycker om dem ändå. 

Jag känner mig väldigt trött just nu, vet inte riktigt vad det är med mig. Men jag måste verkligen försöka plugga lite fast jag skulle helst av allt vilja krypa ner under täcket och sova.
Om vi inte hörs ikväll så skrivet jag imorgon, då ska jag publicera 10 saker om mig själv också, det får vi inte glömma. Ha det bra så länge.


Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

jag gillar rosa :)

2009-01-25 @ 19:17:41
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0