God natt

Jag ska snart försöka sova, eftersom att jag gick upp så tidigt i morse. Imorgon är det ju den sista dagen innan skolan börjar. Vill inte, vill inte. Men man har inget vall.  Det är bara att cykla iväg och se glad ut. Det suger!  Fast det är super skönt att vi börjar på en torsdag och inte på en måndag. Så att vi bara går i skolan 2dagar sedan blir det helg. Jag ska nog klara det här. Jag menar: Jag har ju gjort det 8 gånger förut.  Haha.

Idag har det inte hänt något speciellt Jag har varit väldigt tröt så det blev en slapp-dag. Skönt med sådana dagar också. Förresten så blev det ingen städning som jag hade tänkt, så julsakerna står kvar och blänger på mig.  
På kvällen fick jag både fått skratta och gråta. Jag har nämligen tittat på Twilight. 

Så gissa vad jag kommer drömma om i natt?
Nej, nej, inte Edward Cullen. Om det var det ni trodde?
Jag kommer antagligen drömma mardrömmar om skolan. Fast det blir nattens problem.
Haha,Nej nu skoja jag bara.

Haha. Sov gott, så hörs vi som vanligt i morgon!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är superbra att börja på en torsdag! :D

Jag hoppas att Edward fanns i din mardröm om skolan och att han gjorde drömmen lite bättre! <3

Kramar till Hilda!

2009-01-07 @ 11:08:31
Postat av: Anonym

Den filmer ar nog basta filmen just nu, har sett det 6 ganger redan :) en fraga vad har du tankt att gora efter du slutat skolan? ar du en res person? ak som au pair och lev livet :) las min blogg, det ar kul har i usa!

2009-01-07 @ 17:41:25
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0