Tisdag

Jag lever fortfarande, så lite tur har jag allt här i livet, jag menar jag kunde trots allt  varit död.
 Men jag är inte det, död alltså, tänk vilken tur ni har!  

Jag har varit i skolan som vanligt idag. Jag låtsades att jag mådde jätte bra. Och vet ni? Jag är bra.
Inte en enda person har sagt att jag är grön i ansiktet och att det ser ut som att jag ska spy vilken sekund som helst. Jag borde bli skådespelare. 

Jag räknade just ut att det är 143 dagar kvar till sommarlovet. Det skulle jag inte har gjort. Jag var nyss på ganska bra humör, men nu är det som bortblåst. 143 dagar faktiskt är ungefär 1% av mitt liv.  Det är iallafall tur att vi har sportlov snart, annars hade jag nog spytt på riktigt. 

haha, nej nu ska jag gå och ta tag i mitt liv. Ha det bra undet tiden!



 

  


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja, det ska verkligen bli jättekul.. Tyvärr har vi inget internet där vi ska bo.. så bloggandet kommer väl att gå lite sämre, menmen :)

2009-01-20 @ 21:26:02
URL: http://modigs.blogg.se/
Postat av: smet

inte ska man klaga när man kan vara positiv :)

2009-01-20 @ 22:05:54
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag inte riktigt med dig Hilda...

Du är otroligt bra - inte bara "bra" <3

Kram.

2009-01-21 @ 15:16:43
Postat av: Felicia =)

Haha ! Längtar också till sommarlovet eller loov i överhuvudtaget!!

2009-01-21 @ 16:45:19
URL: http://feliciasurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0