Sön

Jag är duktigt. Jag var nämligen i stallet klockan 10 i morse Det var lika underbart som vanligt, men nu kommer jag inte åka dit på en vecka. Fast det är inte hela värden då jag kommer ha fult upp med skolarbeten. 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag kommer antagligen behöva plugga lite, men vi får se hur det blir med det. Jag kanska ska säga åt Amandha och Paulina att komma hit och städa mitt rum, det skulle verkligen behövas. Men jag ska försöka städa själv.
Jag måste också fundera på saker jag kan skriva om mig själv imorgon, det blir svårare och svårare för varje vecka.
 
Men nu ska jag iallafall gå och duscha!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

heyy girl!

jag har såå ofattbart tråååkigt! :O

allt bra med dig?

xx Cajsa

2009-01-25 @ 18:10:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

men det låter bra.. XD

nää, jag måste ner på ICA. Är skyldig syrran är glass så det är väla lika bra att gå ner och köpa en.. :P

xx Cajsa

2009-01-25 @ 18:35:19
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0