Måndag

Det är iallafall tur att huvudet sitter fast, anaras hade jag glömt det också. Det är inte klokt vad jag är slavarvig, jag måste försöka bättra mig. Jag höll nästan på att glömma att jag skulle publicera 10 saker om mig själv idag, men som tur var kom jag på det. Jag sitter just nu och funderar på bra saker jag kan berätta om men jag kommer antagligen inte publicera det försten ikväll.

Jag ska åka till Karlskoga en liten stund sedan (det hade jag också glömt bort). Men det blir nog inte försten om en halv timme, så jag hinner plugga lite emellan. 

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Det är tur att den finns (tro det eller ej) roliga människor i Degerfors också annars skulle jag nog vara död.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

tack tjejen! ja det hoppas jag verkligen! :|

hur är det med dig då?

xx cajsa

2009-01-26 @ 19:19:43
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0