Snälla, säg att det går

Jag håller på att bli galen! Jag har försökt att skicka i väg massor med inlägg men inget kommer fram.
Så nu behöver ni inte oroa er längre, jag lever och jag jag har inte övergett er!  Utan det är att blogg serverna krånglar 
Bra början på 2009 eller hur?   Herregud, jag har inte bloggat på hela året! 
Aja, min nyårsafton var okej iallafall, och jag har överlevde de andra 2dagarna som har gått sedan jag bloggade sist.

Nu väntar jag på att klockan ska gå, så att jag kan få titta på ensam hemma - vilse i New York Det kommer bli super kul, jag sitter bara och skrattar och skrattar när jag tittar på den. Jag gillar den lilla killen som det handalar om, han är nästan lika cool som jag .*host* Haha. 

Annars idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt Försökt titta på konungens återkomst, inte min typ av film... Vad tycker ni om den?



Hilda ♥ solen

Super fint väder i Degerfors idag! Underbart! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0