Paulina gästbloggar

Hejsan!
Det här är Paulina, Hildas " så kallade" kompis, som jag brukar bli kallad på den här bloggen. Jag är hemma hos Hilda ganska ofta och det är Alltid väldigt mycket grejer på golvet. Så att idag när jag och Amandha kom hit bestämde vi oss för att städa Hildas rum. Hilda tyckte att vi var dumma i huvudet, men vi gjorde det ändå. Så nu är det skinande rent ! Vi flyttade på vissa grejer, så om hon klagar på att hon inte hittar sin mobil laddare kan ni påminna henne om att den ligger i bokhyllan. Nu när jag ändå skriver här så kan jag berätta lite om Hilda. Jag och Hilda har varit vänner i 5 år. Så jag känner henne väldigt väl. Hilda är ofta väldigt glad och sprallig. Hon vill hitta på mycket roliga saker, det är bra för att jag vill också hitta på mycket. Men tyvärr bor vi i Degerfors, där det inte finns så mycket att göra. Fast vi brukar hitta på massa knäppa saker ändå och vi har alltid kul. När Hilda inte har ätit eller sovit ordentligt kan hon vara sur, men det går att bota med lite skratt. Nu ska jag inte skriva mer på Hildas blogg. Hoppas att jag inte har skrivit något konstigt eller pinsamt. Den som har läst det här inlägget tycker jag är bäst. Kram Paulina.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! :D

Jo, tack! det är bra med mig. Trött efter helgen bara.. ^^ själv?

xx Cajsa

2009-01-18 @ 19:01:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag har en lek som ni kan göra på någon gång! Det tar exakt en halvtimme! Leken:

Le i en halvtimme.

Jag & två av min kompisar gjorde det, vi fick både skrattatacker och kramp i käkarna... Ha så skoj!

Kram!

2009-01-21 @ 15:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0